Re: To się narobi...

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Fri, 7 Dec 2012 02:34:54 -0800 (PST)

On Friday, December 7, 2012 7:58:09 PM UTC+10, Radosław Sokół wrote:

> To znaczy co najwyżej, że masz małą wyobraźnię.

Pieknie sie rozpisales i opowiedziales wszystkim jak to nie potrzebujesz nowych technologii. Nie latasz, nie jezdzisz, nie zarzadzasz swoimi pieniedzmi, nie potrzebujesz sie komunikowac, nie chodzisz na silownie, zapamietujesz trasy w lasach patrzac na Google w domu, Twoja praca nie wymaga czestego sprawdzania maili itd.

Wiec tylko niesmialo przypomne, ze moja wypowiedz nie dotyczyla tego czy akurat Ty POTRZEBUJESZ tego narzedzia. Dotyczyla Twojej wypowiedzi ze nie WIDZISZ zastosowan smartfonow. Wiec pokazalem Ci przyklady zebys WIDZIAL.
Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007