Re: To się narobi...

Autor: Wojtek <NRD_at_email.ukryty.com>
Data: Fri, 07 Dec 2012 11:54:29 +0100

Iguan_007 Iguan_007 wrote:
> Wiec tylko niesmialo przypomne, ze moja wypowiedz nie dotyczyla tego czy akurat Ty POTRZEBUJESZ tego narzedzia. Dotyczyla Twojej wypowiedzi ze nie WIDZISZ zastosowan smartfonow. Wiec pokazalem Ci przyklady zebys WIDZIAL.

Chłopie przestań już trolować. Masz wybitne "problemy" Pierwszego Świata
i bez smartfonu byłoby ci trudniej. Twoje argumenty to dla mnie czysty
marketingowy, nie powiem bełkot ale przekaz, skierowany do dość wąskiej
i najczęściej zamożnej grupy osób: odprawiaj się na lotnisku ze
smartfonem, zamawiaj taksówki ze smartfonem, sprawdzaj notowania
giełdowe ze smartfonem, trenuj ze smartfonem itp. Fajnie, że ci smartfon
pomaga, ale nie zawracaj dupy większości ludzi w Polsce, którzy mają
"bardziej przyziemne" problemy.

Jesteś zwyczajnie z innej bajki i wygląda to dość dziwnie jak w swoich
pięknych butach od Bossa rozwalasz się nad Wisłą i ekstatycznie
rozpływasz w opowieściach jakie to masz potrzeby taksówkowe i jak je
smartfon rozwiązuje. Najzabawniejsze jest twoje zdziwienie, że niektórzy
reagują na ten przekaz tak jak reagują: z dystansem i dość chłodno.