Re: To siÄ™ narobi...

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Fri, 07 Dec 2012 11:39:52 +0100

On 2012-12-07 11:17, R.e.m.e.K wrote:
> Dnia Fri, 7 Dec 2012 00:11:10 -0800 (PST), Iguan_007 Iguan_007 napisał(a):
[.....]

> A ja dzwonie i po 30 sekundach wszystko zalatwione, mam taxi po 5 minutach i
> jade.
Hehe, dokładnie. Ludzie bezmyślnie piszą SMS-y czy emaile zapominając o
czymś takim jak stare dobre połączenie głosowe dzięki któremu wiele
spraw można załatwić szybciej. :-D

> Maila mozna sprawdzic na wiekszoscio telefonow, nie musza byc smartfonami.
> Wideo-rozmowa to ...na sile wymyslona funkcjonalnosc, ktora w praktyce jest
> bezuzyteczna.
Myślę, że biznesmem np. siedzący na kibelku podczas video calla mógłby
wywrzeć niezłe wrażenie na partnerach w interesach. :-D