Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 13:38:47 +0100

Dnia Sun, 2 Dec 2012 01:12:12 +0100, R.e.m.e.K napisa³(a):

> Dnia 01 Dec 2012 17:42:45 GMT, PK napisa³(a):

> Problem z dostepem do dysku czy blad pamieci to sygnal do dzialania nim
> bedzie za pozno, Ty wolisz o nim nie wiedziec i dowiedziec sie, gdy padnie
> juz caly dysk. Twoj problem.
> To jest analogiczne do wciagania tabletek przeciwbolowych zamiast chodzenia
> do lekarza, powodzenia z takim podejsciem.

> Takiemu komus wystarczy TV lub tablet, po cholere mu skomplikowany komputer.

> Plik to fundament systemu operacyjnego, wokol niego wszystko sie buja, z
> plikow startuja procesy, z plikow wczytuja dane, do plikow zapisuja wyniki
> [...]

Szczerze muszê przyznaæ racjê Remkowi - bo on naprawdê ma racjê. Gdyby nie
Total Commander to bym zgin±³ na dysku. Nie wspominam po prostu o
zaawansowanych mo¿liwo¶ciach filtrowania, segregowania itd. Opcji, z
których korzystaj± tylko ludzie którzy prowadz± strony internetowe, tworz±
ró¿ne rzeczy, filmowcy itp. Wtedy Explorer naprawdê nie wystarcza.
Oczywi¶cie nie u¿ywam Commandera codziennie, ale u¿ywam go zawsze do
ogarniêcia przys³owiowego burdelu, który tworzê po zrobieniu czego¶ nowego
itp.

--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych