Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 13:41:18 +0100

Dnia 02 Dec 2012 11:24:22 GMT, PK napisa³(a):

> Ale przecie¿ ja o nim wiem! Mam logi! Przegl±da³e¶ kiedy¶ logi swojego
> systemu?

> I - jak widzimy o aktualnych trendach - desktopy w³a¶nie s± zastêpowane
> przez tablety. Czyli przynajmniej tu masz racjê :).

> ... i nic z tego nie wynika dla wiêkszo¶ci ludzi. Wiêkszo¶æ u¿ytkowników
> Windowsa nie widzi nawet rozszerzeñ, a pliki s± dla nich po prostu
> takimi "napisami", które mo¿na klikn±æ i wtedy widzi siê jakie¶
> potrzebne informacje. I doskonale ¿yj± z takim podej¶ciem.

> Ale¿ bzdura :). Wiêkszo¶æ ludzi pracuj±cych na komputerze w³±cza go,
> [...]

Ale obojêtnie jakiego managera by¶ nie u¿ywa³, wiêkszo¶ci ludzi chodzi o
efekty ich pracy, a nie sposób wykonania ;) Tak¿e PK te¿ ma racjê.

--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych