Re: To siÄ™ narobi...

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 2 Dec 2012 01:12:12 +0100

Dnia 01 Dec 2012 17:42:45 GMT, PK napisał(a):

> Ale nie mówimy o naprawianiu sprzętu. Dawniej systemy kapitulowały nawet
> przy zwykłych problemach z procesami, błędzie odczytu RAM, problemie z
> dostępem do dysku itp itd. Dziś sobie z tym dużo lepiej radzą.

Problem z dostepem do dysku czy blad pamieci to sygnal do dzialania nim
bedzie za pozno, Ty wolisz o nim nie wiedziec i dowiedziec sie, gdy padnie
juz caly dysk. Twoj problem.
To jest analogiczne do wciagania tabletek przeciwbolowych zamiast chodzenia
do lekarza, powodzenia z takim podejsciem.

> I według Ciebie Explorer komuś takiemu nie starcza? Gdyż? :)

Takiemu komus wystarczy TV lub tablet, po cholere mu skomplikowany komputer.

> No tak czułem. Czyli jednak chodzi Ci o profesjonalistów od kopiowania
> plików :). Szczęśliwie są też inne zawody :).

Plik to fundament systemu operacyjnego, wokol niego wszystko sie buja, z
plikow startuja procesy, z plikow wczytuja dane, do plikow zapisuja wyniki
dzialania, w plikach sa zdjecia, w plikach dokumenty, w plikach jest
wszystko i...

> Słowo daję: Total Commander MOŻE przydałby mi się raz w tygodniu
> do backupu. Oczywiście dawniej, bo już teraz mam automat.

...jesli nie masz wiele wspolnego z plikami to imho niewiele na komputerze
pracujesz. A ten kto pracuje "grzebie" w plikach i menadzer plikow to bardzo
pomocne narzedzie w tym procederze.

> Nawet tego standardowego Explorera nie używam codziennie.

Czyli jednak nie korzystasz z komputera. To o czym tu dyskusja?

--
pozdro
R.e.m.e.K