Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 02 Dec 2012 11:24:22 GMT

On 2012-12-02, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:
> Problem z dostepem do dysku czy blad pamieci to sygnal do dzialania nim
> bedzie za pozno, Ty wolisz o nim nie wiedziec i dowiedziec sie, gdy padnie
> juz caly dysk. Twoj problem.

Ale przecież ja o nim wiem! Mam logi! Przeglądałeś kiedyś logi swojego
systemu?

> Takiemu komus wystarczy TV lub tablet, po cholere mu skomplikowany komputer.

I - jak widzimy o aktualnych trendach - desktopy właśnie są zastępowane
przez tablety. Czyli przynajmniej tu masz racjÄ™ :).

> Plik to fundament systemu operacyjnego, wokol niego wszystko sie buja, z
> plikow startuja procesy, z plikow wczytuja dane, do plikow zapisuja wyniki
> dzialania, w plikach sa zdjecia, w plikach dokumenty, w plikach jest
> wszystko i...

... i nic z tego nie wynika dla większości ludzi. Większość użytkowników
Windowsa nie widzi nawet rozszerzeń, a pliki są dla nich po prostu
takimi "napisami", które można kliknąć i wtedy widzi się jakieś
potrzebne informacje. I doskonale żyją z takim podejściem.

> ...jesli nie masz wiele wspolnego z plikami to imho niewiele na komputerze
> pracujesz. A ten kto pracuje "grzebie" w plikach i menadzer plikow to bardzo
> pomocne narzedzie w tym procederze.

Ależ bzdura :). Większość ludzi pracujących na komputerze włącza go,
otwiera środowisko pracy (Photoshopa, Excela, Visual Studio - cokolwiek
by to nie było) i siedzi w nim prawie cały czas (zazwyczaj korzystając
z managera plików wbudowanego w środowisko). Explorer im naprawdę
starcza.

> Czyli jednak nie korzystasz z komputera. To o czym tu dyskusja?

Chyba o Twoim wąskim spojrzeniu na świat. Że wszyscy pracujący
przy kompach to informatycy i podnieca ich wygodne kopiowanie
plików :).

Naprawdę trzeba na takie rzeczy patrzeć odrobinę szerzej. Dla mnóstwa
osób komputer to przeglądarka www i Excel. I pracują na nim, zarabiają,
nie spinają się, że ich "manager plików" jest prymitywny. W głowie Ci
się to nie mieści, nie? :P

pozdrawiam,
PK