Re: To siÄ™ narobi...

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 3 Dec 2012 08:44:30 +0100

Dnia 02 Dec 2012 11:24:22 GMT, PK napisał(a):

> Ale przecież ja o nim wiem! Mam logi! Przeglądałeś kiedyś logi swojego
> systemu?

> ... i nic z tego nie wynika dla większości ludzi. Większość użytkowników
> Windowsa nie widzi nawet rozszerzeń, a pliki są dla nich po prostu
> takimi "napisami", które można kliknąć i wtedy widzi się jakieś
> potrzebne informacje. I doskonale żyją z takim podejściem.

Dyskusja z Toba to strzal w kolano. Odwracasz kota ogonem, zeby tylko swoje
teorie wybronic. Jak mowa o nie sypaniu bsodami tylko "naprawianiu" (czyli
tuszowaniu) problemu przez system to masz logi i z nich korzystasz. Jak mowa
o plikach to wtedy wg Ciebie wiekszosc ludzi ich nie ogarnia i nie sa
istotne. Oczywiscie ta wiekszosc, mimo, ze nie wie ze pliki istnieja i do
czego sluza, ta wlasnie wiekszosc ignorantow komputerowych potrafi czytac i
interpretowac logi! Brawo. Jakie to wszystko spojne i logiczne.

> Naprawdę trzeba na takie rzeczy patrzeć odrobinę szerzej. Dla mnóstwa
> osób komputer to przeglądarka www i Excel. I pracują na nim, zarabiają,
> nie spinają się, że ich "manager plików" jest prymitywny. W głowie Ci
> się to nie mieści, nie? :P

A tu juz poleciales po bandzie, przemadrzalosc podszyta hipokryzja az
trzeszczy. Dla mnie EOT. Szkoda pradu.

--
pozdro
R.e.m.e.K