Re: outdoorowy pendrive

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat, 1 Dec 2012 22:25:45 +0100

Pan Peresada:

Może nie pancerny, ale wytrzymały i wodoodporny, co sprawdziłem w praniu
(dosłownie): pqi i812
http://www.pqigroup.com/prod_in.aspx?mnuid=1286&modid=138&prodid=272
Ma formę breloczka, więc do kluczy jak znalazł.
Cytat ze strony: "Special COB packaging technology provides it with water,
dust and shock proof as well as drop resistant characteristics."

PS.
Nie widzę Twojego postu, tylko odpowiedzi innych.

--
GLaF