Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 01 Dec 2012 17:42:45 GMT

On 2012-12-01, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> Heh, ciekawe jak OS może naprawić lub próbować naprawić uszkodzony RAM
> albo dysk. :-D

Ale nie mówimy o naprawianiu sprzętu. Dawniej systemy kapitulowały nawet
przy zwykłych problemach z procesami, błędzie odczytu RAM, problemie z
dostępem do dysku itp itd. Dziś sobie z tym dużo lepiej radzą.

> Zaawansowany użytkownik to taki, który używa komputera do czegoś więcej
> niż tylko email, przeglądanie WWW i oglądanie pirackich filmów.

I według Ciebie Explorer komuś takiemu nie starcza? Gdyż? :)

> Tak, Windows Explorer jest zły, a nawet bardzo zły. Konqueror też jest
> bardzo zły. Total Commander i Midnight Commander są dobre.

No tak czułem. Czyli jednak chodzi Ci o profesjonalistów od kopiowania
plików :). Szczęśliwie są też inne zawody :).

Słowo daję: Total Commander MOŻE przydałby mi się raz w tygodniu
do backupu. Oczywiście dawniej, bo już teraz mam automat.

Nawet tego standardowego Explorera nie używam codziennie.

pozdrawiam,
PK