Re: To siÄ™ narobi...

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 01 Dec 2012 04:25:07 +0100

On 2012-11-30 19:03, PK wrote:
[.....]
> XP czy 2000 przy błędzie komunikacji z dyskiem machały
> BSODem prawie od razu. W ogóle XP machał BSODem od razu jak pojawił
> się jakiś problem (ale jeśli miałeś czysty system i stabilnego kompa,
> to sam XP niczego nie tworzył).
IMO w przypadku tak kluczowych komponentów jak RAM czy HDD/SSD jest to
bardzo pożądane zachowanie. Wolę natychmiast wiedzieć że coś jest nie
tak niż narażać się na potencjalnie znacznie większe szkody wynikłe z
działania niesprawnego sprzętu.

BTW. Również jestem zadowolony z XP. W7 używałem niewiele ale też jest w
porządku. Natomiast teraz poczytałem trochę na temat W8 i przeraża mnie
myśl używania tego czegoś na desktopie (czy nawet na laptopie). No i mam
niezłą zagwozdkę bo to już najwyższy czas zmienić komputer (a do tego XP
kończy oficjalny żywot) i nie wiem jakiego OS-a wziąć.