Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Sat, 1 Dec 2012 08:24:15 +0100

Dnia Sat, 01 Dec 2012 04:25:07 +0100, JDX napisa³(a):

> On 2012-11-30 19:03, PK wrote:
> [.....]
> IMO w przypadku tak kluczowych komponentów jak RAM czy HDD/SSD jest to
> bardzo po¿±dane zachowanie. Wolê natychmiast wiedzieæ ¿e co¶ jest nie
> tak ni¿ nara¿aæ siê na potencjalnie znacznie wiêksze szkody wynik³e z
> dzia³ania niesprawnego sprzêtu.
>
> BTW. Równie¿ jestem zadowolony z XP. W7 u¿ywa³em niewiele ale te¿ jest w
> porz±dku. Natomiast teraz poczyta³em trochê na temat W8 i przera¿a mnie
> my¶l u¿ywania tego czego¶ na desktopie (czy nawet na laptopie). No i mam
> [...]

Windows 8 jest równie¿ mi³y w u¿ytkowaniu, ale tak jak mówisz - on jest
dobry tylko na urz±dzenia takie jak Microsoft Surface - tam, gdzie dotyk
jest rzeczywi¶cie potrzebny.

Ja na Twoim miejscu bra³bym 7. XP to ju¿ naprawdê prze¿ytek. Siódemka jest
lepiej zoptymalizowana, wbrew opiniom niektórych ludzi, którzy uwa¿aj± siê
za "starszaków".

--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych