Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 12:50:00 +0100
Message-ID: <k9ko18$rmc$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 25.11.2012 17:57, PK pisze:
> Tak. Bo zaprojektowanie tego wszystkiego tak, żeby użytkownik mógł
> to złożyć i żeby m.in. było dobrze chłodzone.

1) Nie rozumiem za bardzo powyższego zdania, choćby z braku
    orzeczenia jakiegokolwiek.

2) Znasz się na projektowaniu obwodów drukowanych? Bo ja
    jestem akurat po elektronice i jestem choćby z tego po-
    wodu skÅ‚onny stwierdzić, że przylutowanie tak dużego
    ukÅ‚adu BGA jest dla producenta pÅ‚yty wiÄ™kszym wyzwaniem
    technologicznym niż montaż podstawki przewlekanej.

3) Chłodzenie niewiele się tu zmieni -- szczególnie, że
    caÅ‚y czas mówi siÄ™ o segmencie niskim i Å›rednim a tam
    TDP nie sÄ… tak wysokie.

> łatwiejsze. Dowodów nie brakuje. Komórki są małe, tanie i mają
> całkiem niezłą moc. Składane z płyt głównych, układów, wiatraków
> itp rozwijałyby się wolniej.

Negujesz w ten sposób całą historię powstania standardu PC.

Zgodnie z Twoją teorią komputery Apple powinny się były
rozwijać szybciej niż IBM PC, bo były zintegrowane. A tu
niespodzianka -- Apple musiało skorzystać z architektury
PC, bo ich własna się okazała nierozwijalna za bardzo.
I to nawet po tym, jak w pewnym momencie wreszcie jÄ…
otworzyli i dopuścili montaż kart rozszerzających ;)

> A co do BGA, to przecież płyt z Intel Atom nie brakuje i co -
> sÄ… jakieÅ› strasznie drogie?

Atom - około 440 wyprowadzeń.
i7 - około 1400 wyprowadzeń.

JakieÅ› dalsze pytania? Teraz ja podajÄ™ Ci liczby :)

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |                                        |
\........................................................../
Received on Tue 04 Dec 2012 - 12:50:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 04 Dec 2012 - 12:51:00 MET