Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 01 Dec 2012 13:00:09 GMT

On 2012-12-01, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> IMO w przypadku tak kluczowych komponentów jak RAM czy HDD/SSD jest to
> bardzo pożądane zachowanie. Wolę natychmiast wiedzieć że coś jest nie
> tak niż narażać się na potencjalnie znacznie większe szkody wynikłe z
> działania niesprawnego sprzętu.

Ale masz logi, więc możesz sobie sprawdzać. Dla mnie komp to nie RAM,
HDD czy rozrywka. Jestem mocno uzależniony od jego pracy, więc wolę
żeby działał, niż żeby mi się co jakiś czas resetował, bo po prostu
tracę dane i dużo czasu, jeśli akurat jestem poza domem.

> BTW. Również jestem zadowolony z XP. W7 używałem niewiele ale też jest w
> porządku. Natomiast teraz poczytałem trochę na temat W8 i przeraża mnie
> myśl używania tego czegoś na desktopie (czy nawet na laptopie). No i mam
> niezłą zagwozdkę bo to już najwyższy czas zmienić komputer (a do tego XP
> kończy oficjalny żywot) i nie wiem jakiego OS-a wziąć.

Za dużo czytasz, a za mało używasz. Chyba da się jeszcze zdobyć jakieś
preview release. Jak pisałem wcześniej: na początku jest się trochę
zagubionym, ale można się szybko przyzwyczaić (i polubić Metro).

Przy czym może mi jest łatwiej dlatego, że po prostu używam wielu
systemów równolegle, więc nie jestem tak bardzo przyzwyczajony
do żadnego interfejsu.

pozdrawiam,
PK