Dell Vostro 3350 - pytania i opinie

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 17:47:43 -0800 (PST)

Witam,

Dzisiaj odebrałem od kuriera Dellik Vostro 3350, i3, RAM8G, HDD320G,
13'3. Kupiłem do czytania książek i do jakiegoś prostego
programowania.

Obudowa ładna itd, ale spory hałas. Cztery procki 2.4GHz robią swoje.
Jak daję im spokój wentylator ucisza się, HDD pracuje w miarę cicho.

Mogę to oddać, ale się zastanawiam. Czy jest JAKIKOLWIEK sposób na
zmniejszenie tego hałasu? Np. odłączenie dwóch procków? Coś innego?
Czy ten hałas na dłuższą metę bardzo przeszkadza przy większej ilości
spędzonych przy pracy godzin? Do tej pory miałem do przenoszenia
malutkiego Dellika z ekranem 10' i był cichszy oczywiście, a przede
wszystkim lżejszy (no ale oczywiście to taki mały żółwik :)

Wyjąłem baterię, jest trochę lżej (czytam dużo i najczęściej w pozycji
leżącej). Czy mam prawo wyjąć CD-ROMa bez utraty gwarancji? Za
uprzejmym pozwoleniem, czy są jakieś specjalne atrapy to wkładania do
ewentualnie pustych slotów na baterię i CD-ROMa, gdyby chciał, żeby
się tam nie kurzyło?

Jeżeli się nie zdecyduję, chyba dołożę jednak kasę i kupię ultrabooka
DELL XP-13. Czy ktoś zna ten sprzęt? Czy ultrabook będzie tak głośny
jak Vostro, czy dużo cichszy? Generalnie, twardziel jest tam na SDD,
chodzi mi bardziej o cichość chłodzenia procków.

Dziękuję bardzo za cierpliwość i pozdrawiam serdecznie,

Piotrek