Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Tue, 20 Nov 2012 12:53:58 +0100

Dnia 2012-11-20 02:47, Użytkownik neo napisał:

> Dzisiaj odebrałem od kuriera Dellik Vostro 3350, i3, RAM8G, HDD320G,
> 13'3. Kupiłem do czytania książek i do jakiegoś prostego
> programowania.

Do czytanie książek specjalizowany czytnik lub tablet jeśli w
książkach są mapy, ilustracje czy zdjęcia.

> Obudowa ładna itd, ale spory hałas. Cztery procki 2.4GHz robią swoje.
> Jak daję im spokój wentylator ucisza się, HDD pracuje w miarę cicho.
>
> Mogę to oddać, ale się zastanawiam. Czy jest JAKIKOLWIEK sposób na
> zmniejszenie tego hałasu? Np. odłączenie dwóch procków? Coś innego?
> Czy ten hałas na dłuższą metę bardzo przeszkadza przy większej ilości
> spędzonych przy pracy godzin? Do tej pory miałem do przenoszenia
> malutkiego Dellika z ekranem 10' i był cichszy oczywiście, a przede
> wszystkim lżejszy (no ale oczywiście to taki mały żółwik :)

Nie chcę cię martwić ale masz tam tylko jeden procesor.

> Wyjąłem baterię, jest trochę lżej (czytam dużo i najczęściej w pozycji
> leżącej). Czy mam prawo wyjąć CD-ROMa bez utraty gwarancji? Za
> uprzejmym pozwoleniem, czy są jakieś specjalne atrapy to wkładania do
> ewentualnie pustych slotów na baterię i CD-ROMa, gdyby chciał, żeby
> się tam nie kurzyło?
>
> Jeżeli się nie zdecyduję, chyba dołożę jednak kasę i kupię ultrabooka
> DELL XP-13. Czy ktoś zna ten sprzęt? Czy ultrabook będzie tak głośny
> jak Vostro, czy dużo cichszy? Generalnie, twardziel jest tam na SDD,
> chodzi mi bardziej o cichość chłodzenia procków.

Radził bym jednak czytnik eboków lub tablet do czytania (małe, lekkie,
ciche, można używać w łóżku czy wannie) a Dela zostawić do "prostego
programowania" przy biurku i włączonym radioodbiorniku.

Pozdrawiam