Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 22 Nov 2012 01:16:19 -0800 (PST)

Za pozwoleniem mam jeszcze dwa króciutkie pytanka:

1. czy przy i3 2.4GHz to będzie standard w jakimkolwiek laptopie /
ultrabooku, że wiatrak będzie głośny pracował (kiedy procek jest
obciążony, oczywiście)? Generalnie chodzi o to, że żeby wydzielić taką
właśnie moc obliczeniową konieczne jest wydzielenia pewnej minimalnej
ilości ciepła wynikającego z obecnego stanu technologii i przy tym
odpowiednia liczba obrotów wentylatora chłodzenia, a generalnie i3
będzie tym samym układem i tak samo chłodzonym bez względu na sprzęt,
który kupię.

2. oglądałem jeszcze Toshibę Satellite lżejszą o pół kilo:

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1962666

ale musiałbym: zejść z windy o edycję w dół do 7, zejść o połowę z
Ramu do 4G, Toshiba się błyszczy (wolę mat), dorzucić stówę. Co o tym
sądziecie? Komfort pracy naprawdę dużo większy? Warto byłoby

Wyjąłem baterię z Vostro, żeby było lżej. Chcę wyjąć jeszcze CD-ROMa,
ale jest naklejka na pokrywie pod którą jest do niego śrubka. Czy
dobre kombinuję, że jeżeli go wyjmę - będzie po gwarancji?

Dziękuję bardzo i pozdrawiam,

Piotrek

P.S. Czy generalnie leżąc laptotem na piersiach 10 godzin dziennie
narażam moje organy wewnętrzne na pole elektromagnetyczne emitowane
przez niego i to jakoś poważnie? Do tego marzną mi na tej metalowej
obudowie dłonie, czy są jakieś naklejki izolujące dłonie od obudowy /
spód od klatki piersiowej?

Przepraszam za wszystkie moje dyletanckie pytania. Kompletnie nie
jestem w temacie. Do tej pory mój 10' Dellik był na tyle mały i cichy,
że żaden z tych problemów się nie pojawiał.