Re: graficzny tablet

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 20 Nov 2012 02:20:28 +0100

Dnia Tue, 20 Nov 2012 00:30:47 +0100, Thomas napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
>
> A ja powiem tak: srrrrraaanieee w banie.
> Pewno jak ktos pro to moze i Wacom. Sam pracuje amatorsko obrabiajac
> zdjęcia na Pentagramie Designerze P2700 i zdecydowanie jest OK. Do maziania
> w PSie (do czego go uzywam) w niczym nie ustepuje odpowiednim Wacomom, a w
> tej cenie jakbym chcial kupic Wacoma to musialbym o format mniejszu Bamboo
> kupic, a tam mam prawie A4 :)
> Jeśli chodzi o stosunek jakosc/cena to zaden Wacom odpowiedni go nie
> wyprzedzi.

Posiedziałem trochę przy Intuosach, CintiQ, Bamboo, posiedziałem przy
Pentragramach i Kanvusach. Dzięki, ale podziękuję. Naprawdę wolę mniejszego
Wacoma. :)

Inna sprawa, że ja mam jednak wysokie wymagania i jak się rozglądałem za
monitorami, to też padło na EIZO. :)

[ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny.           ]
[                                                           (Romek Rumpel) ]