Re: [Re]instalacja systemu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 18:14:13 +0100

W dniu 2012-11-04 17:49, PK pisze:

> [...]
> Podpiąłem go do płyty na ICH7 (SataII), więc trochę to przycięło
> możliwy transfer.
>
> Różnica jest rzeczywiście przy czynnościach, które wykonuje się
> często lub które wykonują się same (autosave w MS Office jest świetnym
> przykładem). Szybciej wczytywały się także RAWy, ale po prostu w tym
> wypadku te 1-2 sekundy mnie tak nie zbawiają. No i na codzień używam
> ekstremalnie wolnego RAW Therapee, więc SSD by tu wiele nie zmieniło.

> Ale też zastosowania są inne, więc aż tak to nie boli. No chyba że
> ktoś używa laptopa zamiast workstation...

W domu np. ja :)

Powiem Ci że różnica w laptopie między dyskami 5400 a 7200 jest spora
ale między 5400 a SSD to przepaść, to tak jak byś chciał w wyścigu F1
startować wypasionym mercedesem AMG, na drodze wygodne i szybkie ale na
torze po dwóch okrążeniach już by był dublowany przez bolid F1 :)

> Ja mam w kompie WD10EZRX od niedawna (nie wiem ile obrotów - pewnie
> koło 6k). Szczerze to nie wydaje mi się, żeby był wolniejszy niż
> Seagate z 7200rpm. Mam wręcz wrażenie, że jest szybszy (co jest możliwe,
> bo spodziewałem się śmierci tej Barracudy, ale jeszcze jedzie jakimś
> cudem :)).

WD od jakiegoś czasu ukrywa prędkość obrotową dysków, ciekawe czemu ??

> Ja na laptopie nie gram, więc też mi się nie pali.

Ja zostawiłem jako domowy właśnie laptopa i zarówno na nim pracuję jak i
gram :) PC stoją jako formowe w zupełnie innym miejscu.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.