Re: HP LaserJet 6P

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh>
Data: Sun, 4 Nov 2012 18:30:42 +0100

Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą
ppraworzadnosc_at_gmail.com naskrobał(a):

> Macie jakiś pomysł? Trudno przecież mieć dwie albo więcej drukarek. Albo nigdy nie wiedzieć, czy drukarka polubi czy nie polubi jakiś toner.

A ja bym rozebrał zespół lasera i miękkim pędzelkiem wyczyścił wszystkie
lustra w niej, kiedyś miałem z tymi drukarkami dość dużo do czynienia i to
byała zawsze główna przyczyna bladych wydruków w losowej kolejności :)

--
...:::WISKOLER:::...
W trakcie pisania tekstu nie