Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 18:05:21 +0100

W dniu 2012-11-04 17:29, PK pisze:

> Napisałeś "naraz", a nie "mniej więcej naraz". To była jedna z niewielu
> konkretnych informacji, jakie napisałeś, więc się tego trzymałem.
>
> Trzeba było napisać, jaki okres Cię interesuje. Skąd ja mam wiedzieć,
> czy dla Ciebie "naraz" to jest "naraz" czy "w tym samym miesiącu"?

Słownik języka polskiego się kłania:
naraz – szybko i nieoczekiwanie.
Powiedzmy, że dysk trzymany poza miejscem zamieszkania sprawdzasz co
tydzień. Sprawdziłeś w niedzielę i był ok. W sobotę spaliła ci się
hacjenda i masz po dwóch. Wracasz do tego trzeciego i go nie ma albo
jest uszkodzony. Jest to TEORETYCZNIE możliwe? Jest. A w matematyce przy
obliczeniach nie spotkałem się z określeniem PRAKTYCZNIE, więc bądź
łaskaw nie pieprzyć, że przy takiej konfiguracji bardzo łatwo obliczyć
prawdopodobieństwo i wynosi ono równe 0.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$