Re: Nie uwazacie ze..

Autor: miumiu <aac_at_bbd.pl>
Data: Thu, 1 Nov 2012 20:58:03 +0100

> W pierwszym linku masz test SuperPI, on jest zrobiony na jednym rdzeniu,
> co
> prawda nie ma tam E8400 ale jest za to najmocniejszy Quad z tamtej epoki,
> wypadl duzo slabiej niz tylko 20%.
> Co do sprawdzania to no problem, mam w kompie i7 2600K podkrecony do
> 4,2Ghz.
> Jaki test proponujesz?

Sciagnalem, odpalilem. Nie wiem dokładnie o co chodzi w tym tescie SuperPI,
ale po zakonczeniu uploadowalem wyniki przyciskiem "upload" i wsrod wynikow
jestem od kilku do kilkudziesieciu procent od czolowki w zaleznosci od
testu -> user : xrafik .
TO moze test w realu - program genexprotools 4.3 demo ze strony
www.gepsoft.com
Odpalamy pierwszy z brzegu przyklad "Concrete strenght" -> start -> czekamy
3 minut z zegarkiem w ręku i -> stop
U mnie 5141 generacji (kombinacji algorytmu genetycznego) zdazyl w tym
czasie przeanalizowac.
Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
chodzi równo na 50% mocy.

Pzdr