Re: Nie uwazacie ze..

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 1 Nov 2012 19:05:43 +0100

Dnia Thu, 1 Nov 2012 18:03:36 +0100, miumiu napisał(a):

> No tak, ale zeby bylo sprawiedliwie to trzebaby porownac moc obliczeniową
> jednego rdzenia. Nowe procesory to cos jak kilka w jednej obudowie. Nadal
> mnostwo programow wykorzystuje tylko jeden rdzen. Chetnie bym porownal w
> zastosowaniu jednordzeniowym ten najbardziej wypasiony z zestawienia Intel
> Core i7-3960X @ 3.30GHz podkręcony ile sie da z tym moim E8400 (2 rdzenie),
> tez podkreconym ile się da. Wątpię żeby roznica byla większa niż 20% o ile w
> ogĂłle.
> Jak cos mozemy sprawdzic :)

W pierwszym linku masz test SuperPI, on jest zrobiony na jednym rdzeniu, co
prawda nie ma tam E8400 ale jest za to najmocniejszy Quad z tamtej epoki,
wypadl duzo slabiej niz tylko 20%.
Co do sprawdzania to no problem, mam w kompie i7 2600K podkrecony do 4,2Ghz.
Jaki test proponujesz?

--
pozdro
R.e.m.e.K