Re: Nie uwazacie ze..

Autor: Netx <nospam_at_interia.pl>
Data: Sun, 04 Nov 2012 20:33:54 +0100

W dniu 2012-11-01 20:58, miumiu pisze:
> TO moze test w realu - program genexprotools 4.3 demo ze strony
> www.gepsoft.com
> Odpalamy pierwszy z brzegu przyklad "Concrete strenght" -> start ->
  czekamy
> 3 minut z zegarkiem w r?ku i -> stop
> U mnie 5141 generacji (kombinacji algorytmu genetycznego) zdazyl w tym
> czasie przeanalizowac.
> Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
> chodzi r?wno na 50% mocy.

U mnie na niepodkręconym i7 2600K wynik=5309. W tym czasie częstotliwość
taktowania dzięki chyba "turbo boost" była 3812MHz.
Ciekaw byłbym Twojego wyniku na E8400 działającym z tym samym
taktowaniem co u mnie: ~3812MHz.
Podczas testu miałem obciążenie w/g menadżera zadań Win7 = 12%
(spodziewane > 12.5%, bo 1/8=0.125)

Chyba warto też odnotować że w porównaniu do C2D jest pewien postęp w
nowszych CPU w zaimplementowanych róşnych nowych operacjach np. do
szyfrowania AES - przez co bardzo wzrasta szybkość szyfrowania w np.
TrueCrypt: prędkość szyforwania AES wzrasta o mniej więcej rząd
wielkości w porównaniu do C2D.