Re: Nie uwazacie ze..

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 01 Nov 2012 20:22:05 GMT

On 2012-11-01, miumiu <aac_at_bbd.pl> wrote:
> Sciagnalem, odpalilem. Nie wiem dokÂładnie o co chodzi w tym tescie SuperPI,

To chyba jesteś bardzo młody ^^.

> ale po zakonczeniu uploadowalem wyniki przyciskiem "upload" i wsrod wynikow
> jestem od kilku do kilkudziesieciu procent od czolowki w zaleznosci od
> testu -> user : xrafik .

Nie wiem jak tam szukać po userze, ale najszybszy E8400 (to pewnie Ty,
bo z wczoraj) ma prawie 11s.
Czołówka ma 7-7.5s. To jest bardzo dużo na takim teście (opartym
o prostą algebrę). Rzeczywiste programy wykorzystują znacznie więcej,
więc na testach wykorzystujących więcej możliwości procesora różnica
będzie znacznie większa.

> Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
> chodzi rĂłwno na 50% mocy.

Przed chwilą chciałeś test na 1 rdzeniu. Zdecyduj się :D.

pozdrawiam,
PK