Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 02:43:39 +0200
Message-ID: <k0momj$hhq$1@mx1.internetia.pl>

Użytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:k0j1vc$a5k$1_at_inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Imię i nazwisko" <e-mail_at_e-mail.com> napisał w wiadomości
> news:k0is6l$kjt$1_at_mx1.internetia.pl...
>>W dniu 16-08-2012 11:31, Michal pisze:
>>> Niewątpliwie zaletą SSD Intela z serii 520 jest 5 lat gwarancji
>>> producenta, co jest IMHO ważne zwłaszcza przy tak zawodnej technologii
>>> jak dyski SSD (tu na szczęśce jeszcze 25 nm synchroniczne kości).
>>>
>>
>> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
>> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
>> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
>> egzemplarz.
>> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung.
>
> Intel naprawia dyski seagate i samsung?
>
> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii i
> rozmowa
> wyglądała tak:
>
> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
> reklamować bezpośrednio u Państwa ?
> Oni: Nie, spierdalaj
>

Konfabulujesz.
Received on Sat 18 Aug 2012 - 02:45:04 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 18 Aug 2012 - 02:51:02 MET DST