W dniu 2012-08-16 15:18, ImiÄ i nazwisko pisze:
> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
> egzemplarz.
> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
> sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
> do wawy.
No wĹaĹnie dlatego pytam, Ĺźe sam to przerabiaĹem lata temu z seagate (po
przeprowadzce bardziej mi siÄ opĹacaĹo wysĹaÄ do producenta niĹź do
sklepu w PL) ale z tego co sprawdzaĹem teraz przed zakupem SSD intela u
tego producenta tak nie ma - RMA musi wysĹaÄ sprzedawca i to nie kaĹźdy,
tylko autoryzowany reseller. Dlatego wĹaĹnie zadaĹem tu pytanie i z tego
co widzÄ wracam do pierwotnej koncepci samsunga 830 - 5 lat dla PL jest
wirtualne - intel AFAIK dba o renomÄ (wymienia cpu, mobo z wadliwymi
chipsetami) w krajach takich jak USA, w PL z tego co sprawdzaĹem nadal
sÄ
jazdy w stylu "spadaj na drzewo frajerze" AKA nie pryzjumjemy RMA od
byle kogo.
-- /MBReceived on Fri 17 Aug 2012 - 09:55:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 10:51:02 MET DST