Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 17 Aug 2012 09:54:32 +0200

W dniu 2012-08-16 15:18, Imię i nazwisko pisze:

> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
> egzemplarz.
> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
> sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
> do wawy.

No właśnie dlatego pytam, że sam to przerabiałem lata temu z seagate (po
przeprowadzce bardziej mi się opłacało wysłać do producenta niż do
sklepu w PL) ale z tego co sprawdzałem teraz przed zakupem SSD intela u
tego producenta tak nie ma - RMA musi wysłać sprzedawca i to nie każdy,
tylko autoryzowany reseller. Dlatego właśnie zadałem tu pytanie i z tego
co widzę wracam do pierwotnej koncepci samsunga 830 - 5 lat dla PL jest
wirtualne - intel AFAIK dba o renomę (wymienia cpu, mobo z wadliwymi
chipsetami) w krajach takich jak USA, w PL z tego co sprawdzałem nadal
są jazdy w stylu "spadaj na drzewo frajerze" AKA nie pryzjumjemy RMA od
byle kogo.

--
/MB