Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 02:40:16 +0200
Message-ID: <k0mog9$gp7$1@mx1.internetia.pl>

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości
news:k0ig17$psj$1_at_inews.gazeta.pl...
> "Michal" napisał:
>
>> Zakup planowany na miejscu raczej w jednej z mniejszych, specjalizowanych
>> firm komputerowych. I tu problem - jak
>> się ma pecha, to taka firma za parę miesięcy może nie istnieć,
>>[...] i jeśli SSD padnie, a firma zwinie się/po 2 latach nie będzie
>>zainteresowana realizacją gwarancji - zostaje się z niczym.
>
> Mały Jasio wtyka palec między drzwi (a nuż nie przytrzaśnie), duży Jasio
> kupuje w jakichś z góry podejrzanych sklepikach (a nuż się nie zwiną?) lub
> na - za przeproszeniem - Allegro (a nuż coś przyślą?).

No patrz, od 11 lat kupuję i zawsze (sic!) przysyłają. Może Ty, po prostu,
pierdoła jesteś ? :)
Received on Sat 18 Aug 2012 - 02:40:04 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 18 Aug 2012 - 02:51:02 MET DST