Re: Sprzęt do FLV - jaki?

Autor: Adamus <adam_at_xxx.com>
Data: Sat, 18 Aug 2012 09:01:13 +0200

> Co to znaczy niedrogi?
Masz rację, jest to sprawa wzgledna.
Myślałem raczej o urządzeniu tylko do oglądania
filmików z YouTue off-line. Ewentualnie
do korzystania z SuperMemo, ale o tym tutaj
nie wspominałem, bo to nie ta grupa i chyba
niewiele osób to wykorzystuje i ma doświadczenie.
Zapłacenie 1000 zł za sprzęt służący tylko do w/w
celów, to dużo.
Natomiast jeśli potraktujemy takie urządzenie jako
możliwość korzystania z Internetu, a przy okazji
do celów, o których mnie głównie chodzi, to
wtedy te 1000 zł wygląda zupełnie inaczej.

Muszę się nad tym wszystkich jeszcze raz zastanowić.
Nad softwarem i możliwością konwertowania
i oceną jego skutków także.

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
Adamus