Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 17:01:34 +0200
Message-ID: <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

Użytkownik "Imię i nazwisko" <e-mail_at_e-mail.com> napisał w wiadomości
news:k0is6l$kjt$1_at_mx1.internetia.pl...
>W dniu 16-08-2012 11:31, Michal pisze:
>> NiewÄ…tpliwie zaletÄ… SSD Intela z serii 520 jest 5 lat gwarancji
>> producenta, co jest IMHO ważne zwłaszcza przy tak zawodnej technologii
>> jak dyski SSD (tu na szczęśce jeszcze 25 nm synchroniczne kości).
>>
>
> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www) i
> wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
> egzemplarz.
> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung.

Intel naprawia dyski seagate i samsung?

A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii i
rozmowa
wyglądała tak:

Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
reklamować bezpośrednio u Państwa ?
Oni: Nie, spierdalaj
Received on Thu 16 Aug 2012 - 17:05:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 16 Aug 2012 - 17:51:01 MET DST