Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Fri, 17 Aug 2012 13:28:07 +0200
Message-ID: <k0l9sb$86i$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-08-17 09:54, Michal pisze:
> W dniu 2012-08-16 15:18, ImiÄ™ i nazwisko pisze:
>
>> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
>> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
>> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
>> egzemplarz.
>> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
>> sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
>> do wawy.
>
> No właśnie dlatego pytam, że sam to przerabiałem lata temu z seagate (po
> przeprowadzce bardziej mi się opłacało wysłać do producenta niż do
> sklepu w PL)

Bzdury gadasz :) ale pewnie nie doczytałeś małego druczku Seagata :)
Seagate faktycznie szybko i sprawnie wymienia ale na dyski ponaprawowe
oraz po wymianie nie daje nowej gwarancji tylko jest kontynuacja tej co
miałeś na początku, sklep wymieniając w 95% wymienia na nowy dysk i daje
na niego nową gwarancję więc zdecydowanie jest to bardziej opłacalne.

-- 
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
Received on Fri 17 Aug 2012 - 13:30:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 13:51:02 MET DST