Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Fri, 17 Aug 2012 13:24:54 +0200
Message-ID: <k0l9m7$hpb$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-08-17 10:20, chochlik_drukarski pisze:
>
> Użytkownik "Imię i nazwisko" <e-mail_at_e-mail.com> napisał w wiadomości
> news:k0kugh$qvi$1_at_mx1.internetia.pl...
>>> Nigdzie nie dzwoniłem tylko korzystałem z live chata. Przekopałem strone
>>> samsunga
>>> pod kątem "warranty check" i wszystkie linki jakie znalazłem były
>>> nieaktualne. Pan
>>> na tym czacie również stwierdził, że się nie da tego sprawdzić i mam
>>> iść do
>>> sklepu.
>>>
>>> Więc gdzie to się sprawdza ?
>>
>> na stronie seagate, co najmniej od pol roku.
>> http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
>> co prawda, jeszcze w grudniu bylo latwiej tam dotrzec i wygenerowac
>> RMA, ale wierze ze ci sie uda.
>
> Sprytnie. Na stronie seagate.
>
> A mojego dysku to dziadostwo nie znajduje.

Jak masz SSD Samsungna to Seagate za to nie odpowiada i jedyne moĹźna to
reklamować przez sklep gdzie zostało to kupione a potem sklep oddaje do
dystrybutora. Innej drogi nie ma.

-- 
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
Received on Fri 17 Aug 2012 - 13:25:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 13:51:02 MET DST