W dniu 2012-08-17 10:20, chochlik_drukarski pisze:
>
> UĹźytkownik "ImiÄ i nazwisko" <e-mail_at_e-mail.com> napisaĹ w wiadomoĹci
> news:k0kugh$qvi$1_at_mx1.internetia.pl...
>>> Nigdzie nie dzwoniĹem tylko korzystaĹem z live chata. PrzekopaĹem strone
>>> samsunga
>>> pod kÄ
tem "warranty check" i wszystkie linki jakie znalazĹem byĹy
>>> nieaktualne. Pan
>>> na tym czacie rĂłwnieĹź stwierdziĹ, Ĺźe siÄ nie da tego sprawdziÄ i mam
>>> iĹÄ do
>>> sklepu.
>>>
>>> WiÄc gdzie to siÄ sprawdza ?
>>
>> na stronie seagate, co najmniej od pol roku.
>> http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
>> co prawda, jeszcze w grudniu bylo latwiej tam dotrzec i wygenerowac
>> RMA, ale wierze ze ci sie uda.
>
> Sprytnie. Na stronie seagate.
>
> A mojego dysku to dziadostwo nie znajduje.
Jak masz SSD Samsungna to Seagate za to nie odpowiada i jedyne moĹźna to
reklamowaÄ przez sklep gdzie zostaĹo to kupione a potem sklep oddaje do
dystrybutora. Innej drogi nie ma.
-- www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ na forum. www.automo.pl - sprawdĹş od rÄki po VIN historiÄ, wyposaĹźenie auta.Received on Fri 17 Aug 2012 - 13:25:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 13:51:02 MET DST