Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 17 Aug 2012 13:41:29 +0200

W dniu 2012-08-17 13:28, Chris pisze:

> Bzdury gadasz :) ale pewnie nie doczyta艂e艣 ma艂ego druczku Seagata :)

        Ostro偶niej z tymi bzdurami prosz臋. Wiem co pisz臋 i wi臋kszo艣膰 sklep贸w z
kt贸rymi mia艂em styczno艣膰 te偶 kontynuuje gwarancj臋. Sami nie naprawiaj膮,
tylko wysy艂aj膮 do dystrybutora, a ten ew producenta. Czyli na jedno
wychodzi, a jako艣 wygodniej mi by艂o wysy艂a膰 do Seagate AFAIR ni偶 przez
p贸艂 kontynentu do sklepu w PL, ten do dysttrybutora i pewnie kaza艂by mi
odebra膰 osobi艣cie, bo ju偶 widz臋 jak na w艂asny koszt wysy艂a kurierem
przez p贸艂 Europy.

Wskaz贸wka:
Ludzie dzi艣 to nie ch艂opi przypisani do ziemi - raz jeste艣 tu, innym za
par臋 miesi臋cy w innym mie艣cie, kraju czy nawet kontynencie. M.in dlatego
pytam o gwarancj臋 og贸ln膮 producenta, a nie PL sklep贸w, zazwyczaj i tak
daj膮cych minimum ustawowe, tzn. 2 lata a potem rad藕 sobie sam.

--
/MB