Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 16 Aug 2012 22:44:52 +0200

Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:45:59 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

> Pewnie na takiej, że oni nie mają ze mną żadnej umowy, w żaden sposób
> nie zobowiązali się tego ze mną załatwiać oraz żaden przepis polskiego
> prawa im tego nie nakazuje. Czyli pozostaje dobra wola której w tej sytuacji
> najwyraźniej nie mają.

Coś mi się tak kojarzy, że w sytuacji nabywcy indywidualnego - gwarancja
producenta to jedno, rękojmia - to drugie. Niech mnie ktoś poprawi - bardzo
proszę - jeżeli się mylę.

> Też zupełnie nie jestem oblatany ale tym tematem się interesuje i nie
> spotkałem się do tej pory z niczym czym można by się w tej sytuacji
> podeprzeć. Jeśli ktoś zna przepis mówiący o tym, że
> producent/dystrybutor/ktokolwiek kto nie jest bezpośrednim sprzedawcą w
> stosunku do mnie coś musi to chętnie przeczytam.

Ja się szarpałem odnośnie telefonu - konkretnie Nokii E52. Aparat kupiony w
sklepie w Krakowie, padał regularnie (zwis totalny, nie dało się uruchomić).
Trochę się naszarpałem - pocztątkowo z serwisem Nokii, a potem sprzedawcą, o
wymianę na sprawny egzemplarz. W końcu się udało. Chcesz szczegóły -
podrzucę adres bloga, gdzie to zostało detalicznie opisane.

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]