Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 17 Aug 2012 09:01:02 +0200
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Message-ID: <slrnk2rr1e.fb6.januszek@gimli.mierzwiak.com>

Przemysław Ryk napisa?(a):

> Coś mi się tak kojarzy, że w sytuacji nabywcy indywidualnego - gwarancja
> producenta to jedno, rękojmia - to drugie. Niech mnie ktoś poprawi - bardzo
> proszę - jeżeli się mylę.

Gwarancja to jedno. Postanowienia umowy gwarancyjnej są na stronach
intela. Jeżeli nabywca jest konsumentem a sprzedawca przedsiębiorcą to
niezależnie od gwarancji ma zastosowanie tzw "niezgodność towaru z
umową". Jeżeli sprzedawca nie jest przedsiębiorcą (i/lub nabywca nie
jest konsumentem) zastosowanie ma rękojmia z KC

j.

-- 
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
Received on Fri 17 Aug 2012 - 09:05:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 09:51:02 MET DST