Re: jaka płyta z 360W?

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 22:38:39 +0200

Quoted:
maX (averwywal_at_interia.pl)
in news:jv6o6a$crt$1_at_atena.e-wro.net

> Tych 202-ek było jak widzę kilka rodzajów. Po prostu daj fotkę
> tabliczki zasilacza, ale chyba masz ATX 1.3

Taka jak tu, co do kropki. Nawet ten mały numer w rogu się zgadza. ;)
http://tinyurl.com/c24a2d6

> Jaka to ma być grafika? Jeśli weźmiesz procesor z TDP 65W to i na
> kartÄ™ graficznÄ… o podobnym zapotrzebowaniu na prÄ…d powinien
> wystarczyć ten zasilacz, nawet jeśli ma tylko jedną linię 12V 17A.

Nie znam się za bardzo na sprzęcie. :(
Chciałem zmodernizować swój stary komputer, ale stopniowo, rozkładając
koszty. Jeśli to możliwe, chciałem na razie zachować zasilacz i dysk
200GB ATA-133, jeśli to konieczne używając przejściówki do SATA. Później
sobiÄ™ wymieniÄ™ i zasilacz, i dysk.
Gdyby była możliwość że będzie działać nowoczesna płyta (rozwojowa), to
mógłbym na razie przeznaczyć ok. 500zł na płytę+procesor+grafika.
Wymagania mam bardzo skromne, niewiele ponad biurowe; za to lubię kupować
sprzęt na długie lata, bo się bardzo przywiązuję do sprzętu. ;)

Najlepiej by było, gdyby działała płyta pod Socket 1155 -- i na razie bym
założył najtańszy procesor który ma iGPU -- czy to jest Celeron G530/40?
Czy ma to sens?

Niestety, pisał tu powyżej "Brunon Bluthgeld", że nie zadziałała mu taka
konfiguracja. Ale on miał troszkę innego Chiefteca. ;)

Dzięki, pozdrawiam,
MSz