Re: jaka płyta z 360W?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 21:44:22 +0200

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Przy czym ta "słaba" linia 12V to i tak conajmniej 16W.

U mnie na starym zasilaczu 300W ATX 1.3 działa Athlon x3 podkręcony na 3700
MHz.
Co do linii 5V to ma kilka napędów IDE, które są zasilane molexami na 5V.

> Sorry, sprostowanie:
> Zasilacz to ATX 2.0
> http://tinyurl.com/cancqhd
> Czyli ma wtyk P4.

Tych 202-ek było jak widzę kilka rodzajów. Po prostu daj fotkę tabliczki
zasilacza, ale chyba masz ATX 1.3

> Czy uciÄ…gnie jakiÅ› niedrogi procesor pod Socket 775?

Jak ma wtyczkę P4 to tak. 24-pinowego zasilania mieć nie musi, można uzyć
20-ki, i nie trzeba żadnych przejściówek 20->24.

> Czy te 17A +12V będzie problemem (z powodu grafiki)?

Jaka to ma być grafika? Jeśli weźmiesz procesor z TDP 65W to i na kartę
graficzną o podobnym zapotrzebowaniu na prąd powinien wystarczyć ten
zasilacz, nawet jeśli ma tylko jedną linię 12V 17A.