Re: jaka płyta z 360W?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 23:06:42 +0200

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Chciałem zmodernizować swój stary komputer, ale stopniowo, rozkładając
> koszty. Jeśli to możliwe, chciałem na razie zachować zasilacz i dysk 200GB
> ATA-133, jeśli to konieczne używając przejściówki do SATA. Później sobię
> wymieniÄ™ i zasilacz, i dysk.

Płyty raczej mają jeszcze złącze jedno PATA, więc nie trzeba przejściówki.
Jeden dysk i jeden DVD podłączysz szeroką taśmą Reszta napędów... hmm. po co
3 nagrywarki?

> Gdyby była możliwość że będzie działać nowoczesna płyta (rozwojowa), to
> mógłbym na razie przeznaczyć ok. 500zł na płytę+procesor+grafika.
> Wymagania mam bardzo skromne, niewiele ponad biurowe; za to lubię kupować
> sprzęt na długie lata, bo się bardzo przywiązuję do sprzętu. ;)
> Najlepiej by było, gdyby działała płyta pod Socket 1155 -- i na razie bym
> założył najtańszy procesor który ma iGPU -- czy to jest Celeron G530/40?
> Czy ma to sens?

Ma. Przybędzie kaski wsadzisz i5 jakieś.
Ja tak kupiłem laptopa z B800 za śmieszne pieniądze (porównywalnie do AMD
E300 z którym kompletnie nic się nie da zrobić) i za rok sobie i5 wsadzę.

> Niestety, pisał tu powyżej "Brunon Bluthgeld", że nie zadziałała mu taka
> konfiguracja. Ale on miał troszkę innego Chiefteca. ;)

Małe prawdopodobieństwo, że nie ruszy.

--
Irokez