Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 22:13:13 +0200

W dniu 2012-07-30 07:27, tryton pisze:

> [...]

dzisiaj kolejne rozbebeszanie monitora i doszedłem co piszczy
świerszczy: nikt by nie zgadł: EKRAN - podłączenia świetlówek od
inwertera do matrycy są przykrywane takim foliowym ekranem tłumiącym
zakłócenia elektromagnetyczne, w tym ekranie coś się "wzbudza" bo po
oderwaniu/odchyleniu go dźwięki znikają całkowicie

http://postimage.org/image/x771lpyej/

tak więc kolejny argument za LED...