Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 08:31:54 +0200

Kurcze zachciało mi się coś zrobić aby wyciszyć PC, władowałem już sporo
kasy i nie wiem czy dalej to ciągnąć, do rzeczy: zlikwidowałem karte
graficzną wiatrakową i zainstalowałem drogą pasywną(300zł sic!),
zacząłem słyszeć wentylator CPU, no to zainstalowałem drogi radiator
pasywny za 100zł, OK cisza ale zacząłem słyszeć dysk twardy, no to
kupiłem SSD(600zł sic!) i super, komputer posiada tylko jedną część
ruchomÄ… - wolnoobrotowy wentylator 12cm w zasilaczu i jest git, ale
zacząłem teraz słyszeć prace monitora LCD 24" samsung - piszczy buczy
ćwierka- no szlag mnie trafi bo przydało by się kupić jakiegoś LED z
zewnętrznym zasilaczem który będzie leżał na ziemi... tu dylemat czy
zakończyć to wyciszanie teraz czy dalej wydawać kasę...

... bo to piszczenie monitora poniżej 50% jasności doprowadza mnie do
szału...

BTW monitorĂłw LG od sierpnia wprowadza bardzo Ĺ‚adne efektowne LED IPS7 -
warto na nie czekać ?

http://www.slashgear.com/lg-ips7-series-lcd-ips-displays-pack-mhl-for-easy-phone-hookup-20239523/