Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 11:24:08 +0200

W dniu 2012-07-28 08:31, tryton pisze:

> ... bo to piszczenie monitora poniżej 50% jasności doprowadza mnie do
> szału...

A czy jest poziom jasności, przy którym zasilacz monitora nie piszczy?
Generalnie - im jaśniej tym więcej prądu bierze. Różnica między 100% a
5% jasności przy monitorze 20 calowym to ponad 20W.

Możesz rozebrać monitor i rzucić okiem na transformator. Może wystarczy
owinąć go jakąś taśmą klejącą albo zalać klejem.

--
MN