Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: olek <poczta_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 31 Jul 2012 15:25:52 +0200

tryton napisał:
> Kurcze zachciało mi się coś zrobić aby wyciszyć PC, władowałem
> już sporo kasy i nie wiem czy dalej to ciągnąć, do rzeczy:
> zlikwidowałem karte graficzną wiatrakową i zainstalowałem drogą
> pasywną(300zł sic!), zacząłem słyszeć wentylator CPU, no to
> zainstalowałem drogi radiator pasywny za 100zł, OK cisza ale
> zacząłem słyszeć dysk twardy, no to kupiłem SSD(600zł sic!)
> i super, komputer posiada tylko jedną część ruchomą
> wolnoobrotowy wentylator 12cm w zasilaczu i jest git, ale zaczÄ…Å‚em
> teraz słyszeć prace monitora LCD 24" samsung - piszczy buczy ćwierka- no
> [...]

Dopóki nie będą sprzedawać zasilaczy PC bez wiatraków, oraz obudów PC z tak
wyciętymi otworami żeby powietrze miało możliwość naturalnej cyrkulacji bez
udziału wiatraka to wiele nie zdziałasz, bo zawsze będzie słychać ten szum
zasilacza i powietrza gwiżdżącego po obudowie:(
Tą dodatkową kasę co zainwestowałeś to lepiej byś zrobił dokładając się do
jakiegoÅ› laptopa:)