Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 29 Jul 2012 21:18:30 +0200

Powitanko,

> zacząłem teraz słyszeć prace monitora LCD 24" samsung - piszczy buczy
> ćwierka- no szlag mnie trafi

Piszcza cewki/transformatory w przetwornicach. Jesli elektrolity sprawne
i maja niskie ESR, to pozostaje tylko zalewanie cewek jakas zywica.

> bo przydało by się kupić jakiegoś LED z
> zewnętrznym zasilaczem który będzie leżał na ziemi...

... ktory to zasilacz tez bedzie przetwornica. Jesli zasilacz porzadny,
to pracuje na czestotliwosciach znacznie ponadakustycznych.

> tu dylemat czy
> zakończyć to wyciszanie teraz czy dalej wydawać kasę...

To juz musisz sobie sam odpowiedziec.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)