Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Tue, 31 Jul 2012 10:31:35 +0200

Użytkownik "tryton" <devo_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> Kurcze zachciało mi się coś zrobić aby wyciszyć PC, władowałem już sporo
> kasy i nie wiem czy dalej to ciągnąć, do rzeczy: zlikwidowałem karte

Nie taniej bylo kupic zatyczki do uszu :) oczywiscie zart. Swego czasu tez
sie angazowalem w podobne projekty. Chlodzenie wodne, dysk wiszacy na
pajeczynie z gumek od wlosow zeby nie przenosil wibracji (nie bylo jeszcze
SSD), otwarty zasilacz i odlaczony wiatrak ..... wszystko bylo fajnie dopuki
nie przegrzala sie rurka or chlodzenia wodnego i nie zrobila sie piekna
kaluza w srodku PC :)

Teraz mam cichego laptopa z SSD ktory i tak robi glownie jako wyswietlacz bo
w drugim pokoju w szafie stoi server VM i tam odbywa sie glowna praca :)