Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 28 Jun 2012 00:19:02 +0200

W dniu 27.06.2012 21:41, Przemek pisze:
> A apple tak na wszelki wypadek zażądał wyłączenia tego botneta,
> zablokował mu konto i wypuścił (po pół roku) poprawkę?

Może nie dokładnie tak, ale wypiedzielić kogoś kto robi "krecią robotę"
nie jest niczym dziwnym.

> Nie, prędzej: makówki są tak samo podatne na wirusy jak każdy inny
> system i tylko apple jest w stanie wmówić wszystkim, że takiego
> zagrożenia nie ma, choć powoli już zmienia semantykę.

Zagrożenia są na kazdy system, ale nie każdy system jest tak samo
odporny. Już o tym wiele razy pisałem i tłumaczyłem zasadę. To tak,
jakbyś sie upierał że wszyscy ludzie mają taką samą odporność na
opalanie się na słońcu. Zapominasz, że są Murzyni.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!