Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 28 Jun 2012 00:25:33 +0200

W dniu 27.06.2012 21:59, Przemysław Ryk pisze:
> Atarowca wal z gumowca! ;) Aż się łezka w oku kręci, jak sobie człowiek
> przypomni występy choćby Krzysia Kubeczko. ;D

:D

> Nie mogę się dogrzebać, to tylko coś po tyle czaszki mi kołacze - ale czy to
> właśnie nie w iPhone dało się uzyskać pełen dostęp do telefonu, po wybraniu
> numeru alarmowego i pomiziazianiu ekranu?

No widzisz, gdzieś dzwonią...
Odblokować ekran się dało po prostu. I nadal sie da, otwierając
aplikację aparat, która jest na ekranie startowym. No, ale "uzyskać
pełny dostep" lepiej brzmi niż zrobić to samo co odblokowanie klawiatury
w klasycznym telefonie z guzikami. W nich nawet jest podpowiedź na
ekranie jak to zrobić. Ale antyapplowi fanatycy wyszukali, że da sie
inaczej obejść odblokowanie ekranu i wielka heca sie zrobiła. To już
nawet śmieszne nie jest.

> Czytając myapple.pl to faktycznie - niejednokrotnie poziom merytoryczny
> wręcz zabija. ;D

Kurde muszę zrobić test na IQ bo znajduję tam sporo ciekawych informacji. ;)

> Sztuczny problem, a ponad 600 tysięcy makówek zarażonych. MacDefender też
> się tylko użytkownikom Windows pojawiał?

MacDefender jest sam w sobie wirusem.

> Tomek - jaki procent tortu światowego rynku, ma Apple? Rozbijmy to na osobno
> smartfony i komputery.

A ja wiem? Swoją drogą to mało istotne. Ważne że rośnie i w tym
wzrostowym kawałku tortu ten i ów wącha interes.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!