Re: Mackintosh (czy mona y bez oddychania?)

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 16:09:33 +0200

Dnia Thu, 21 Jun 2012 00:30:56 +0200, Przemek napisał(a):

> Ta... Nie chce mi się pastwić, ale musieli mieć nieźle wyprane mózgi.
> Jedna, podstawowa wada maca, zamykasz się totalnie w świecie
> zaprojektowanym dla maca. Zapomnij o jakiejkolwiek, prostej, wymianie
> danych z innymi systemami,

No tutaj, to chyba mój imienniku żeś „ciut” przegiął. MS Office na Maczka i
Windows jest, LibreOffice tak samo, PDFy w obu systemach przeczytam bez
problemu, dla mnie (moja branża zawodowa) wymiana plików między Adobe CS w
wersji Mac i Windows w 99,9% przebiega bezproblemowo (problemy powstają z
innych przyczyn - np. fontów), pendrive'a wpiętego na maczku i ze zgranymi
tam plikami pod Windows czytam i vice wersa.

> zapomnij, że to jest zoptymalizowany system (może był, ale dawno nie
> jest), staniesz się zdany na łaskę i niełaskę appla i jego sklepu, byków,
> które będą przez appla zlewane, ew. będą Cię przekonywać, ze to nie bug,
> a feature itd, itp. Poczytaj http://applefobia.blox.pl i się trochę
> pośmiejesz, i poczytasz na temat filozofii tej sekty.

Applefobię też czytuję. Bierzmy jednak tą poprawkę, że Ogrodnik jedzie
często i gęsto prześmiewczo, wobec czego tak w 100-procentach teksty jego
obiektywne nie są. :D

(ciach…)
> A przypominam, że winda to soft napisany na nieskończoną permutację
> sprzętu, które to same z siebie potrafią namieszać, kompy apple to
> homogeniczne projekty apple sklejone z cudzych klocków, bez możliwości
> zmiany czy dodania jakiegokolwiek elementu, jeden model jedna płyta,
> jeden procek, jedna pamięć, jedna grafika itd.

Może nie jeden model, ale faktycznie permutacji możliwych jest stosunkowo
mało.

(ciach…)

[ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a                        ]