Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed, 27 Jun 2012 16:18:14 +0200

W dniu 27.06.2012 15:59, Przemysław Ryk pisze:
> Mhm. Jakość Apple. Znaczy się - nie było żadnych problemów z żółknącymi
> matrycami, Mac Bookami wieszającymi się przez przegrzewanie się GPU, problem
> z anteną w iPhone też wymysłem jest (bo przecież użytkownicy źle smartona
> trzymali), a bardzo ciekawa polityką odnośnie uwalonych pikseli (której do
> ogólnie przyjętej normy ISO AFAIR „dość” daleko) to też wymysł hejterów. ;D

Wszystko ma lub może mieć wady. Każdy producent ma wpadki. Jeśli ktoś
twierdzi, że nie, to po prostu czegoś nie wie. Jest też Przemku, w
ocenie konkrenej marki/producenta/modelu, jakość średnia a ta ma w
przypadku Apple bardzo wysokie noty. Podobnie jak inne produkty innych
wytwórców zaliczane do dóbr konsumenckich wysokiej jakości.

Posługując się wpomnianymi przez Ciebie przykładami: Wpadki z panelami
mieli też tacy giganci jak NEC i to w seriach profesjonalnych za worek
pieniędzy. Czy to znaczy, że NEC robi chłam w działce monitrów?
Przegrzewające sie GPU w DELLach serii Inspiron/XPS/Precision kilku
serii, to wręcz legenda Allegro. Popalonych kart tam na pęczki. Czy to
znaczy, że wysokie modele notebooków DELLa to chłam? Zaniki sygnału w
Iphone podobno wynikają z konstrukcji anten. Mam trzeciego IP4 z
"wadliwą" anteną. Sporo znam ludzi którzy też mają. Ani mnie nie udało
mi się wywołać wspomnianego efektu zmniejszenia zasięgu ani nikomu kogo
znam. Może źle trzymamy. Czy to znaczy że IP to chłam? Jakby to był
chłam to by ludzie nie kupowali następnego modelu tej samej firmy.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!