Re: Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?

Autor: Aneta <wroclawrules.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 27 Jun 2012 14:07:08 +0000 (UTC)

> O koszcie eksploatacji decyduje jednostkowy koszt wydrukowania kartki, a
> nie koszt tonerów. Najlepiej sprawdzić ile kosztują materiały i jakie
> mają deklarowane wydajności. Potem kalkulator w rękę i wszystko jasne.

Większość wydruków będzie czarno biała, ale niektóre z kolorami - zdjęcia.
Nie musi być super jakość.
Podajcie jakieś typy, marki, modele, żebym chociaż miała punkt zaczepienia,
bo nawet nie wiem czego szukać w sieci.
Słyszałam, że HP robi takie urządzenia w okolicy 1500 zł ale eksploatacja tania
bo można lecieć na podrabianych wkładach.