Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 15:59:33 +0200

Dnia Wed, 20 Jun 2012 22:12:45 -0400, rs napisał(a):

> prosic zawsze mozna. sluchaj po co ty sie jeszcze makowkami
> interesujesz? ma blaszana obudowe, wiec jak sam stwierdziles
> wczesniej, ten detal komputera dyskryminuje wybor sprzetu. nie pytaj
(ciach…)
> wygurowany, zeby stawiac sprzetowi jako wymaganie dzialania, przy
> obednym pedzie zmian technologicznych ale i w sposobie uzywania
> komputera. <rs>

Mhm. Jakość Apple. Znaczy się - nie było żadnych problemów z żółknącymi
matrycami, Mac Bookami wieszającymi się przez przegrzewanie się GPU, problem
z anteną w iPhone też wymysłem jest (bo przecież użytkownicy źle smartona
trzymali), a bardzo ciekawa polityką odnośnie uwalonych pikseli (której do
ogólnie przyjętej normy ISO AFAIR „dość” daleko) to też wymysł hejterów. ;D

Swoją drogą - za pisownię „wygUrowany”, to powinieneś baty zebrać. :D

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]